In the nick of time - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Simone Vogel - WaarBenJij.nu In the nick of time - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Simone Vogel - WaarBenJij.nu

In the nick of time

Door: Simone Vogel

Blijf op de hoogte en volg Simone

27 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

26-05 (zondag)

Een slapeloze nacht. Letterlijk. Na even Skypen met Harald in slaap gevallen, maar drie uur later weer wakker geworden. Bezorgd over of ik het editen van al het materiaal van de UEFA wel af ga krijgen, besluit ik nu gewoon te gaan werken, het is 03:10 in de ochtend. Dan kan ik later nog wel even bijkomen en een paar uurtjes slaap pakken.
Niet dus! Uiteindelijk ging alles mis, van het inladen van het materiaal dat ik had geschoten, tot het bewerken en het vervolgens uploaden van het filmpje. Gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed gekomen, vraag me niet hoe, en kon het filmpje op het feest van de vrijwilligers worden getoond. De staande ovatie die ik in ontvangst mocht nemen was al het harde werken waard.

27-05 (maandag)
04:10 - 'Miss Vogel, I have a taxi waiting for you'
SHIT! Ik had rond drie uur wakker moeten worden om me klaar te maken voor mijn vlucht, maar ben door de vermoeidheid door mijn wekker heen geslapen. Gelukkig had ik dit al voorzien en zit bijna alles in mijn tas. Aankleden terwijl ik mijn tandenpoets en naar beneden rennen schelen me gelukkig tijd, waarna ik tien minuten later fris en fruitig (soort van) beneden sta met al mijn spullen.
De taxi-chauffeur blijkt nauwelijks Engels te spreken en wil me naar London Heathrow brengen, maar ik moet naar Gatwick, dat een uur rijden is. Om het allemaal nog even erger te maken sluit mijn incheck ook nog om 05:30. Na een stressvolle taxirit waarin ik het grootste gedeelte van de tijd heb geprobeerd de chauffeur duidelijk te maken dat hij toch echt wat meer vaart moet maken, kom ik net op tijd op het vliegveld aan.
De service van Easyjet is, zoals verwacht, waardeloos en uiteindelijk hebben we ook nog een vertraagde start. Na al het stressen is dat wel een beetje een domper.
Eenmaal aangekomen op Schiphol stond mama me op te wachten. We konden in de auto lekker bijkletsen, waarna ik meteen doorreed naar school Wat een bizarre omschakeling!
Vanavond klets ik lekker bij met papa en mama en begin ik met de voorbereidingen voor mijn reis naar Marrakech van donderdag. Maar nu ga ik eerst... SLAPEN!

  • 30 Mei 2013 - 06:30

    Mama:

    :-) Zo'n ervaring pak je wel mooi mee! En voor de volgende keer als je alleen reist, net al je vader: dubbele wekker zetten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Londen UEFA

Freelancen voor de UEFA

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2013

In the nick of time

25 Mei 2013

LONDON BABY!
Simone

Ik ben journalist. Wanneer mijn vriend en ik vakantie hebben, gaan we het liefst een nieuwe plek ontdekken. We reizen dan rond, vaak zonder vastgelegde plannen, en bloggen over alles wat we tegenkomen.

Actief sinds 25 Mei 2013
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 30211

Voorgaande reizen:

14 Mei 2023 - 26 Mei 2023

Tweede kans IJsland

13 Oktober 2019 - 27 Oktober 2019

IJsland, land van vuur en ijs

22 Januari 2019 - 08 Maart 2019

Backpacken door Argentinië, Bolivia en Peru

17 November 2018 - 24 November 2018

Ierland

11 September 2016 - 29 September 2016

Dominicaanse Republiek

23 Juni 2014 - 19 Juli 2014

Vietnam

30 Mei 2013 - 14 Juni 2013

Marrakech - werken en bijtanken

23 Mei 2013 - 27 Mei 2013

Londen UEFA

Landen bezocht: