LONDON BABY! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Simone Vogel - WaarBenJij.nu LONDON BABY! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Simone Vogel - WaarBenJij.nu

LONDON BABY!

Door: Simone Vogel

Blijf op de hoogte en volg Simone

25 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

23 - 05 (donderdag)

05:30 - De wekker gaat. Waarom ik zo vroeg wakker ben? Ik word ingevlogen door de UEFA om een filmpje te maken. De vrijwilligers bij de Champions League moeten op een bijzondere manier bedankt worden en daar mag ik voor gaan zorgen! Hoe dit zo gekomen is? Ik ben erg brutaal geweest en mocht daardoor, naast mijn vrijwilligerswerk bij de Europa League vorige week, ook samen met klasgenoten Elsbeth, Paul en Kirsten een filmpje maken. Kwestie van juiste tijd juiste plaats en een beetje brutaal zijn.
Papa en mama kwamen aan op Schiphol van hun vakantie en hebben mij afgegooid en voor ik het wist was ik in Londen. LONDEN BABY!
Meteen aan het werk gegaan om te filmen in het stadion van Chelsea! Perry, een vriendelijke jongen die ook als vrijwilliger werkt, droeg gelukkig al mijn spullen! Hoewel de vrijwilligers vandaag nog even op gang moesten komen, was het toch een leuk dagje rondrijden in Londen met een privéchauffer -hoe deftig!- en dat doen waar ik van houd: filmen. Uiteindelijk uitgeput op bed in slaap gevallen.

26-05 (vrijdag)
HOE LAAT IS HET?
Het voordeel van een vast ritme is op tijd wakker worden als je uitgeput in slaap valt. Vandaag met een schone lei begonnen en in het Wembley Stadium rondgehobbeld. Op het veld, welteverstaan. Wat-een-hondeweer. Filmen zonder extra large paraplu was zeker weten geen optie! Na een klein rondje Wembley samen met Epe (een hele aardige Australische die vandaag mijn tassen droeg) in een auto met dezelfde privéchauffeur op pad gegaan naar wat deftige hotels. Ondertussen nog even een interview gedaan voor school, want dat gaat allemaal ook gewoon door, en in het hotel vriendelijk begroet door de collega's die me nog herkenden van vorige week. Behalve het ontbreken van lunch, het aanwezig zijn van veel te deftige mensen en een penetrante "deftige" lucht toch maar snel doorgereisd naar een ander fancy UEFA-hotel. Hier gelukkig wel lunch gekregen, en hoe! Eend bereid op drie verschillende manieren én een dessert (om te delen) met zelfgemaakt abrikoos-ijs en een chocoladetaartje! Mjam!
Eenmaal terug in het stadion nog maar een keertje naar het veld om de oefening voor de openingsceremonie van de Champions League te filmen, die erg mooi is, en tussendoor ook nog even wat bekende voetballers gespot. Na ff Skypen met Harald weer uitgeput in slaap gevallen, wat een topdagje!

27-05 (zaterdag)
Na een rustige start van de dag, een fantastisch Engels ontbijt en een rit langs Westminster Abby, Londen Bridge, London Eye en de Thames, op pad gegaan naar het UEFA-festival. Hier waren veel vrijwilligers, maar ook acteur Will Smith, die wij (Perry en ik) hebben geïnterviewd! Dat ging zo: er was een speciaal afgezet deel waar de media kon verzamelen, achter hekken bij de rode loper. Met onze UEFA-kleding liepen we zo door, waarna ik vriendjes werd met een beveiliger. Ondertussen had Perry het statief van de camera op een mooie plek gezet. Doordat we op die, blijkbaar normaal betaalde, plek stonden, dacht de persvoorlichter van Will Smith dat we ook interviews deden. In twee minuten wat vragen bedacht en op hoop van zegen ons klaargemaakt. Grappig genoeg werden we als eerste geholpen, nog vóór Sky News en CNN! YEAH BABY! We hebben echt staan lachen als een stel idioten. Ook leuk: het spotten van Edwin van der Sar, Pierre van Hooijdonk en Giovanni van Bronckhorst.
Helaas geen kaartjes kunnen regelen voor de finale, maar werkend aan het filmpje op mijn hotelkamer kom ik eindelijk tot rust... Misschien dat ik zo nog even roomservice laat komen. A girl's got to eat...

  • 26 Mei 2013 - 00:21

    Mama:

    Wat n avontuur! Top! Kuz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Londen UEFA

Freelancen voor de UEFA

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2013

In the nick of time

25 Mei 2013

LONDON BABY!
Simone

Ik ben journalist. Wanneer mijn vriend en ik vakantie hebben, gaan we het liefst een nieuwe plek ontdekken. We reizen dan rond, vaak zonder vastgelegde plannen, en bloggen over alles wat we tegenkomen.

Actief sinds 25 Mei 2013
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 30237

Voorgaande reizen:

14 Mei 2023 - 26 Mei 2023

Tweede kans IJsland

13 Oktober 2019 - 27 Oktober 2019

IJsland, land van vuur en ijs

22 Januari 2019 - 08 Maart 2019

Backpacken door Argentinië, Bolivia en Peru

17 November 2018 - 24 November 2018

Ierland

11 September 2016 - 29 September 2016

Dominicaanse Republiek

23 Juni 2014 - 19 Juli 2014

Vietnam

30 Mei 2013 - 14 Juni 2013

Marrakech - werken en bijtanken

23 Mei 2013 - 27 Mei 2013

Londen UEFA

Landen bezocht: